3 Mart 2017 Cuma

Flormar Camouflage Palette Concealer

Merhaba! Bugün Flormar'ın kamuflaj paletiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Genel olarak paletteki kapatıcıların, correctorların yapısı sevdim. Güzel bir ürün, aydınlatıcı renk hariç başarılı buldum. Fakat bana göre makyajda çokta gerekli bir adım değil. Belki yüzünüzde kapatıcıyla asla kapanmayan kusurlar varsa correctorlara yönelebilirsiniz. Fakat onun dışında makyajınızda pek bir şeyin değişmediğini göreceksiniz.


Ben bu paleti çok büyük umutlarla satın almıştım. Yeşil rengi sivilcelere, sivilce lekelerine sürdüğüm zaman tamamen yok olacağını, fondötenin altından asla gözükmeyeceğini falan sanmıştım. Fakat hiç öyle olmadı. Normal bir kapatıcı kullandığımda da aynı şey oluyor. Ben en çok paletteki yeşil rengi kullanıyorum. Sivilcelere ve kırmızı sivilce lekelerinin üstüne sürüyorum. Sonra da o yeşilliği kapatmak için fondötenimle rengi uyan bir kapatıcı kullanıyorum. Son olarakta çok ince bir şekilde fondötenimi sürüyorum. Büyük ölçüde kapatmaya uğraştığım yerler kapanıyor. Fakat tamamen görünmez olmuyor. Önceden sadece fondötenin altına kapatıcı kullandığımda da aynı görüntüyü elde ediyordum. Benim için hiçbir şey değişmedi. Üstelik makyaj yaparken kendime fazladan bir adım eklemiş oldum.


Paletin içinden küçük sentetik kıllara sahip bir fırça çıkıyor. Arka tarafında da süngeri bulunuyor. Bu fırça da kullanılabilir, kötü değil ama ben ürünü parmaklarımla uyguluyorum. Aynı şekilde parmaklarımla dağıtıyorum. Parmağımın kendi ısısıyla yüzümde çok güzel bir şekilde eriyor. Zaten yapısı oldukça kremsi. Parmakla beraber çok güzel dağılıyor. Eğer ayarı kaçırıp fazla kullandıysam, tabaka oluşturmaması için süngerle üzerinden geçiyorum. Fazlasını alıyorum.


Correctorları kullandığınız zaman mutlaka üzerinden kapatıcı veya fondöten gibi bir ürün geçmeniz gerekiyor. Yeşili kullandığım zaman fondötenim sarı alt tonluysa paletteki sarımsı kapatıcıyı kullanıyorum. Yeşilliği onunla kapatıyorum. Sarımsı rengin kapatıcılığı iyi, fena değil. Fondötenim pembe alt tonluysa da elimdeki başka bir pembe alt tonlu kapatıcıyı kullanıyorum. Kapatıcı ve fondötenin renk tonları uymadığı zaman biraz kötü duruyor. O yüzden buna dikkat ediyorum. 
Pembemsi, somon rengi göz altlarımdaki morlukları, yeşillikleri kapatmak için kullanıyorum. İşe yaramasına yarıyor. Fakat yukarıda da dediğim gibi sadece iyi bir kapatıcı kullanarak da aynı görüntüye kavuşabiliyorum. 
Beyaz ışıltılı aydınlatıcı rengini hiç sevmedim. Ne fondötenin altında ne de üstünde güzel duruyor. Kaş altlarında fena değil. Belki orada kullanarak bitirebilirim. 
Mor rengi ise hiç kullanmadım. Bu renk koyu sarımsı lekeler için kullanılıyormuş. Yüzümde öyle bir şey olmadığı için deneyemedim. 


Özetlemem gerekirse beyaz renk hariç paleti sevdim. Ama corrector kullanmayı gereksiz buldum. Eğer cildinizde aşırı kırmızılık, aşırı morluk, aşırı koyu sarı lekeler yoksa kullanmanıza hiç gerek yok. Hafif kusurlu normal bir cildiniz varsa sadece kapatıcıyla kusurlarınızı gizleyebilirsiniz. Ben tekrardan corrector paleti almayı düşünmüyorum. Alırsam belki turunsumcu bir renk ve yeşil bir renk alırım. Bazen göz altı morlukları kapatıcının altından belki olabiliyor. Aynı şekilde yeni çıkan sivilceler çok kırmızı oluyor. Bu gibi durumlar için kullanabilirim. Her gün kullanmamı gerektirecek bir ürün olmasa da ekstrem durumlarda kullanıyorum. Ben bir Flormar standından indirimde 17 TL'ye satın almıştım. Gratis ve Watsons'larda da bulabilirsiniz.

Flormar Kamuflaj Paleti hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...