8 Mart 2017 Çarşamba

Kahve Tonlarında Dumanlı Göz Makyajı #2



Merhaba! Bugün yine kahve tonlarında bir göz makyajı yaptım. Bu sefer gözümün içine siyah kalem sürdüğüm için biraz ağır bir görüntü oldu. Özel günlerde kullanılabilir ama günlük makyajda fazla duracağını düşünüyorum. Aslında siyah kalem olmadan günlük de kullanılabilir. Bu görünümü hangi ürünlerle nasıl oluşturduğumu yazının devamında anlatıyor olacağım.



1. Far bazı olarak The Balm Put A Lid On It kullandım. Far daha dayanıklı, kalıcı oldun diye hem de renkler daha belirgin olsun diye kullandım. Güzel bir far bazı. Çok az bir miktar kullanmak yetiyor. 
2. Göz altı kapatıcısı olarak en sevdiğim kapatıcı olan Loreal True Match 01 ivory ve Maybelline Age Rewind light rengini kullandım. Gün içinde çizgilere en az dolan kapatıcılardan bunlar. Maybelline bu konuda daha iyi. Çok daha ince bir yapısı var. Ama rengi beni aydınlatmıyor. Fondötenimle aynı renk. Daha açık renklerinin de Türkiye'ye gelmesi gerekiyor. Bundan dolayı göz altlarımı biraz aydınlatmak için Loreal kullandım. Süngerde kalanları göz kapaklarımdan da geçtim.
3. Kapatıcıyı The Balm Sexy Mama pudra ile sabitledim.  
4. Far olarak The Balm Meet Matte Trimony paleti kullandım. Geçiş rengi olarak Matt Lopez ve Matt Evans renklerini kullandım. Göz kapağımın tamamına da Matt Reed rengini uyguladım. Bu farları birbirleriyle iyice karıştırdım. Göz pınarlarıma The Balm Mary Lou aydınlatıcıyı kullandım.
5. Eyeliner olarak Loreal Super Liner Superstar ve The Balm Schwing kullandım. Loreal kalem uçlu olduğu için eyeliner çizmesi çok kolay oluyor. Onunla çizdim The Balm'ın eyelinerı ile içini boyadım. İkisi de çok güzel eyelinerlar. Fakat siyahlık olarak The Balm daha başarılı.
6. Hem üst hem de alt göz içime Note'un siyah kalem farını sürdüm. Alt kirpik dibine de sürdüm ve bir fırçayla dağıttım. Paletteki siyah farla yani Matt Ahmed ile siyah kalemi destekledim. Oldukça siyah bir görüntü ortaya çıktı. Bu adımdan sonra makyaj günlük olmaktan tamamen uzaklaştı. 
7. Kirpiklerim için Max Factor False Lash Epic maskarayı ve Kiss i-Envy AU Naturale 01 takma kirpikleri kullandım. Takma kirpik olmadan da kullanılabilir. Fakat bu makyaj bence bol kirpik istiyor ve benim kirpiklerim biraz cılız. Bu yüzden kullandım. Ama bu kirpikler o kadar abartı olmadığı için makyajı dramatikleştirmedi. Hiç ağır değiller ve bir takma kirpiğe göre oldukça doğal duruyorlar. Bu kirpikleri sevdim. Başka makyajlarda da kullanmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...