19 Mart 2017 Pazar

MAC Velvet Teddy Ruj ve Whirl Dudak Kalemi



Merhaba! Bugün çok severek kullandığım ruj ve dudak kalemi ikilisinden bahsedeceğim. Mac'in velvet teddy ruju, whirl dudak kalemiyle birlikte çok güzel duruyor. Mac rujlarının yapısının ne kadar güzel olduğunu biliyorsunuzdur. Bu kombinasyonda benim favorilerimden birisi.


Velvet teddy nude kahve tonlarında bir ruj. Benim gibi açık ten rengine sahip insanlarda nude ruj gibi durmuyor, kendini belli ediyor. Ama daha koyu ten renklerinde nude duracağını düşünüyorum. Bana göre her ten renginde harika duruyor. Whirl ise velvet teddy rengine çok yakın olmasına rağmen bence biraz daha koyu bir ton. Bu ikili birlikte çok güzel duruyor. Ben genelde ikisini birlikte kullanıyorum. Fakat ruju tek başına kullandığım, sadece dudak kalemini tüm dudağıma sürerek kullandığımda da oluyor. 


Rujun yapısı oldukça güzel. Dudakları kurutmuyor. Çok kremsi bir yapısı var. Kolay sürülüyor. Kokusu ayrı bir güzel. Mac'in rujlarında bu detayı seviyorum. Dudak kaleminin ise daha farklı bir yapısı var. Ruj kadar kremsi değil. Zaten aynı olmasını beklememek gerekiyor. Dudak kalemleri daha pudralı olur. Bu da öyle ve bu yüzden daha kalıcı. 


Ruju dudak kalemiyle birlikte kullanınca oldukça kalıcı oluyor. Ruju tek başına kullandığımda o kadar kalıcı olmuyor. Mutlaka bir şeyler yiyip içtikten sonra tazelemek gerekiyor. Ama önce dudak kalemiyle dudağı çerçeveleyip, içini doldurduktan sonra üzerine ruju sürdüğüm zaman kalıcılığı artmış oluyor. Tabi ki mat likit rujlar kadar kalıcı olmuyor ama ufak tefek bir şeyler yiyip içildiğinde ruj bozulmuyor. 


Yapısının güzel oluşu haricinde benim en çok sevdiğim yanı rengi olabilir. Bence çok güzel bir rengi var. Hem çok az makyajla hem de daha yoğun makyajlarla güzel duruyor. Benim kurtarıcı rujlarımdan birisi. Yaptığım göz makyajının altına sürecek renk bulamıyorsam hemen bunu kullanıyorum. Ve makyajımı tamamlıyor.


Özetle bu ikiliyi çok sevdim. Mac'in diğer rujlarını ve dudak kalemlerini almaya devam edeceğim. Çok memnunum. Velvet teddy ve whirl ikilisine bakmanızı tavsiye ederim. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...