12 Mart 2017 Pazar

Max Factor Simply Nude 725 Ruj

Merhaba! Bugün Max Factor'ün bir rujundan bahsedeceğim. Çok güzel nude tonlarda hafif bir ruj. Acelem olduğu zaman, ruj sürmeyle uğraşacak vaktim olmadığı günlerde bunu kullanıyorum. Hızlıca, özensiz bir şekilde sürdüğümde bile güzel duruyor. Çünkü ruj gibi değil de daha çok renkli dudak nemlendiricisi gibi bir ürün.



Pembe tonlarda nude bir rengi var. Ben bu tonları seviyorum. Çok hafif bir renk veriyor. Normalde kullandığım rujlara benzemiyor. Yoğun bir renk vermiyor. Bana göre bu ürün renkli dudak nemlendiricisi. Ama dudak nemlendiricilerindeki o yapış yapış bir his yok. Yapı olarak ben beğendim. Günlük, sade makyaj yaptığım zamanlar kullanıyorum. Hafif ışıltılı, kremsi bir yapısı var. Dudaklarım çok sağlıklı gözüküyor.


Hafif renkli, nemlendirici kıvamında bir ruj olduğu için gün boyu silinmemesini beklememek gerekiyor. Kalıcı bir ruj değil. Bir şeyler yiyip, içtiğim de hemen siliniyor. Ama güzel yanı gün içinde tazelenmesinin çok kolay olması. Hem dudağı kurutmayan, hatta biraz nemlendiren bir yapısı olduğu için üst üste sürdükçe dudaklar kötü gözükmüyor. Aynı zamanda hafif renk veren bir ruj olduğu için aynasız bile sürebiliyorsunuz. 
Benim bu rujda dikkat ettiğim tek şey dudağıma fondöten bulaşmışsa onu silip öyle ruju sürmek. Çünkü çok renk vermediği için dudağıma bulaşan fondöteni kapatmıyor, alttan parça parça fondöten gözüküyor. Hiç güzel bir görüntü değil. O yüzden mutlaka dudağıma bulaşan fondöteni silip öyle ruju sürüyorum. Daha sonra da parmağımla pıt pıt yaparak dağıtıyorum. Gayet güzel duruyor.


Benim Max Factor'ün Simply Nude rujuyla ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Hem hafif makyajlarla hem de yoğun göz makyajlarıyla güzel duran bir ruj. Fondötensiz bile kullabilirsiniz. Çünkü cildi soluk gösteren nude rujlardan değil. Ben genellikle çok acelem olduğu zaman bu ruju kullanıyorum. Sürümü çok pratik. 2 saniyede sürüp çıkabiliyorum. Max Factor'ün bu rujunu Gratis, Watsons gibi mağazalarda bulabilirsiniz. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...