5 Mart 2017 Pazar

Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası | Deep Brown

Merhaba! Bugün Maybelline'in yeni çıkardığı kaş maskarasıyla ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Ben bu ürünü çok sevdim. Rengi kaşlarıma tam oldu. Ürünle ilgili hoşuma gitmeyen hiçbir şey yok. Kaşınıza uygun rengi varsa kullanmanızı tavsiye ederim.


Bendeki rengi Deep Brown, en koyu olanı. Kaşlarım koyu renkte olduğu için bunun rengi bana tam uydu. Sizinde saçlarınız, kaşlarınız kahverengiyse bu renk uygun olacaktır. Rengi aşağıya koyacağım, oradan da size uygun olup olmadığını anlayabilirsiniz. Bunun dışında 2 rengi daha var. Renk çeşitliliği çok küçük. Bu yüzden belki uygun bir renk bulamayabilirsiniz. Ama bulursanız çok seveceğinizi düşünüyorum.


Ürünün yapısında minik tüycükler var. Maskarayı kaşlarınıza sürdüğünüzde bu tüycükler boşlukları çok doğal bir şekilde dolduruyor. Ben bu görüntüyü çok beğeniyorum. Kaşlarınızda hafif boşluklar varsa, boşlukları kalemle boyamak yerine kaş maskarasıyla doldurabilirsiniz. Kaş maskarası daha doğal, boyanmamış bir görüntü veriyor. Hemde uygulaması çok kolay. Daha az uğraştırıcı. Ya da kaşlarınızı kalemle veya farla doldurduktan sonra sabitlemek için de kullanabilirsiniz. Sadece maskaranın ucundan dolayı sürerken etrafa bulaştırabilirsiniz. Kaşlarınız inceyse kullanmanız zor olacaktır. Normal kalınlıktaysa eliniz alıştıktan sonra bulaştırmıyorsunuz. Çok kalınsa sürerken hiçbir problem yaşamazsınız. Aynı zamanda bu ürün kaşlarımı çok güzel sabitliyor. Kaşlarınız biraz sert oluyor ama gün boyunca bozulmuyor, düşmüyor. Ben kaşlarımın gün içinde düşmesine gıcık oluyorum. O yüzden mutlaka kaş maskarasıyla sabitliyorum. Bu ürünü kullanırken aklınızda olması gereken bir şeyde çabuk donması. Taradığınız yerin üzerinden çok defa geçmeniz sizin için iyi olmaz. Tek kat geçmeniz yeterli oluyor. 2-3 katta kötü gözüküyor. 
Maybelline'in bu kaş maskarasında en sevdiğim özelliklerden biri de hiçbir şekilde akma, bulaşma, dökülme yapmaması. Kaşlarımda bu ürün varken karda dışarı çıktım ve hiçbir şey olmadı. Yüzüme yüzüme kar tanecikleri gelirken kaşlarımdaki ürünün akmaması beni çok şaşırttı. Gerçekten güzel bir ürün. Bittiği zaman tekrardan satın alacağım.


Çok beğendiğim bir ürün oldu. Güzel bir kaş maskarası arıyorsanız indirimde buna bakabilirsiniz. Kaşları doldurması, rengi, sabitlemesi benim beklentilerimi karşıladı. Önerdiğim bir ürün. Ben Gratis'ten indirimde 15-16 TL civarında bir fiyata almıştım. 

Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası hakkındaki yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...