27 Mart 2017 Pazartesi

Pantene Argan Yağlı Elixir

Merhaba! Bugün severek kullandığım bir saç bakım yağından bahsedeceğim. Çok memnun kaldım. Övüldüğü kadar varmış. Saçlarımı hiç ağırlaştırmadan çok güzel bakım yapıyor. Kullanmanızı tavsiye ederim.


Ben bu ürünü duştan sonra ıslak saçıma 3 pompa uyguluyorum. Duşta mutlaka saç kremi kullanıyorum. Yoksa saçım çok fazla elektrikleniyor. Bu saç yağı malesef elektriklenmeyi önlemiyor. Saçlarımın uçlarını çok güzel gösteriyor. Daha bakımlı duruyor. Kolay taranmasını sağlıyor. Saçları nemlendirip, yumuşatıyor da ama çok fazla değil. Ben bu ürünü saç uçlarımdaki kırıkları, yıpranmış görüntüyü gizlediği için kullanmayı seviyorum. Aynı şekilde en sevdiğim özelliklerinden birisi de saçı hiçbir şekilde ağırlaştırmaması. 7-8 pompa ürün alıp sürsem bile saçımda hiçbir şey yokmuş gibi hissediyorum. Saçınızın ihtiyacına göre istediğiniz kadar uygulayabilirsiniz. Benim saçlarım ince telli ve az olduğu için 3 pompa yetiyor. 
Bu saç yağını saçlarınızı kuruttuktan sonra, şekillendirmeden önce de kullanabilirsiniz. Isı işlemine karşı saçın yıpranmasını önlüyor. Eğer duşta saç kremi kullanmadıysam ıslakken bunu uyguluyorum, kuruttuktan sonra da 1 pompa ürün alıp elektriklenen yerlerden hafifçe geçiyorum. Saçlarım parlak ve sağlıklı gözüküyor. Böylece elektriklenmesi de önleniyor. Saç kremi kullanmadığım zaman ıslakken daha fazla ürün kullanıyorum. 5-6 pompa sıkıyorum. Kuruduktan sonra da kullanıyorum ve saçlarım hala çok hafif oluyor. Bu özelliğine bayılıyorum. 


Mutlaka bu ürünü denemenizi öneriyorum. Ben çok memnun kaldım. Sadece çok fazla kullandığım için erken bitecekmiş gibi duruyor. Tek sıkıntım bu. İndirim zamanı Rossmann'dan 10-11 TL gibi bir fiyata almıştım. Genelde Rossmann daha ucuz oluyor. Gratis, Watsons'ta indirim zamanı 14-15 TL filan oluyor. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...