1 Mart 2017 Çarşamba

The Balm Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Likit Ruj | Sincere



Merhaba! Bugün çok sevdiğim The Balm likit rujlarının başka bir rengini göstereceğim. Bu rengin bağımlısı oldum. Dudakta çok güzel duruyor. Yapıları zaten çok güzel. E daha ne olsun. Bu rengi denemelisiniz.


Sincere rengi kahve alt tonlu bir gülkurusu. Committed rengine çok benziyor. Sanki Committed rengine biraz kahvelik katmışsınız da Sincere rengi olmuş gibi geliyor bana. Çok güzel bir tonu var. Benim dudaklarımda biraz koyu duruyor. Dudağımın renginden, ten rengimden dolayı böyle oluyor. Kişiden kişiye değişkenlik gösteriyor. Ama bana göre herkeste güzel duran bir rengi var.


Yapısı oldukça güzel. Tamamen mat yapıda. Dudakları çok kurutmuyor. Gün içinde ruju tazelediğinizde parça parça olmuyor. Biraz dudak çizgilerini belli ediyor. Bunun için ruju sürmeden önce peeling ve nemlendirici kullanmanızı öneririm. Böyle hem ruj daha pürüzsüz duruyor hem de dudaklar daha az kuruyor. Hafif mentollü bir kokusu var. Kokusu çok hoşuma gidiyor. Sürdüğümde dudaklarımda hafif bir karıncalanma hissediyorum. Fakat bir süre kullandıktan sonra bu hissi hissetmiyorsunuz, alışıyorsunuz. Genelde mentollü ürünlerde böyle bir özellik oluyor. Bu sayede dudakları daha dolgun, büyük gösteriyor. Bence göz yanılması değil. Diğer likit mat rujlar böyle durmuyor.


Kalıcılığı da çok iyi. Tamamen matlaştıktan sonra hiçbir şekilde bulaşma yapmıyor. Ben silene kadar olduğu gibi kalıyor. Yemek yedikten sonra orta kısımdan çok az bir miktarının çıktığını görüyorum. Silerken de o kadar zor çıkmıyor. Normal bir temizleme suyuyla çıkıyor. Çift fazlı bir ürün kullanmaya gerek duymuyorum. Ve bu üründe en sevdiğim özelliklerden birisi matlaştıktan sonra yapışkan bir his bırakmaması. Bazı likit mat rujlarda dudaklarım birbirine yapışıyor. Bundan nefret ediyorum. Ama bu rujda böyle bir şey olmuyor.


Bütün renklerini almak istediğim bir likit ruj serisi. Çok beğeniyorum. İndirimlerde mutlaka bakmalısınız. Ben 20 TL'ye almıştım. İndirimli fiyatı uyguna geliyor. Yapısı, sürümü, rengi ve kalıcılığı benden geçer not aldı. 

The Balm Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Likit Ruj Sincere rengiyle ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...