24 Nisan 2017 Pazartesi

Avene Cleanance Cleansing Gel

Merhaba! Sivilceli ciltlerin veya sivilceye meyilli ciltlerin ilgisini çekebilecek bir üründen bahsedeceğim. Cildiniz yağlıysa ve sivilce probleminiz varsa memnun kalacağınız bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yalnız cildi biraz kurutuyor, buna göz önüne alarak kullanmanızı tavsiye ederim.


Ben bu ürünü ilk kullanmaya başladığımda sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere kullanıyordum. 2-3 günden sonra cildimin çok fazla kuruduğunu gördüm. Özellikle ağız kenarları pul pul olup dökülüyordu. Böyle olunca sadece sabah kullanmaya başladım. Akşam da cildimi kurutmayan bir temizleme jeli kullandım. Bu şekilde bu temizleme jelinden çok memnunum. Gerçekten sivilcelere iyi geliyor. Tabi ki de bununla yüzümü yıkadım diye hemen sivilceler geçmiyor ama yardımcı oluyor. Bu tarzdaki çoğu ürün hiçbir işe yaramıyor. Hatta bazıları sivilceleri azdırıyor. Avene'in biraz da olsa işe yaraması bu ürünü kullanmaya devam etmemi sağlıyor.


Benim cildim tamamen yağlı değil. Sadece T bölgesinde yağlanma problemi yaşıyorum. Özellikle de burnum ve burnumun yanları çok yağlanıyor. Diğer bölgeler normal. Ne kuru ne de yağlı. Bu ürün cildi kurutuyor, biraz geriyor. Cildiniz yağlıysa sorun yaratmayacaktır ama tamamen yağlı değilse benim gibi bazı bölgelerde kuruluk yaşayabilirsiniz. Eğer sorun yaşıyorsanız günde 1 kere kullanmanızı tavsiye ederim. Ben günde bir kere kullanıyorum ve kuruluk, gerginlik problemleri yaşamıyorum. Cildimi rahatlatıyor, çok güzel temizliyor. Ürünün çok sıvı bir yapısı var. Jel gibi kıvamlı değil, su kadar akışkan. Suyla temas ettikten sonra hemen köpürüyor. Sanki köpük bir temizleme jeliyle yüzünüzü temizliyorsunuz gibi bir hissi var. Kokusu da çok temiz. 


Avene'in bu temizleme jelini yağlı ve sivilceye meyilli ciltlere öneririm. Eğer cildiniz karma ise günde 1 kere kullandığınızda memnun kalacağınızı düşünüyorum. Kuru ciltlere göre olduğunu düşünmüyorum. Ben bu ürünü Trendyol'dan 25 TL'ye aldım. Bu indirimli fiyatıydı. Normalde eczanelerde satılan bir ürün. Eczanede büyük ihtimalle daha pahalıdır. Ama Trendyol gibi internet siteleri sürekli indirim yapıyor ve uygun fiyata geliyor.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...