26 Nisan 2017 Çarşamba

Batiste XXL Volume Kuru Şampuan

Merhaba! Saçlarım çabuk yağladığı için çok fazla kuru şampuan kullanan biriyim. En sevdiğim kuru şampuan markası da Batiste. Ben daha önce bu markanın Original olanını kullanmıştım. Harika bir üründü. Daha sonra bu versiyonunu denemek istedim ama bundan memnun kalmadım. 


Xxl volume yazdığı için benim ince telli ve sönük saçlarımı daha dolgun gösterir umuduyla satın aldım. Ama hiç bana göre bir ürün değilmiş. Saçıma çok ağır geldi. Belki saçlarım düz ve ince telli olmasaydı güzel olabilirdi. Daha gür ve ince telli olmayan saçlarda güzel olabilir ama benim saçlarımda çok kötü durdu. Çok az sıkmama rağmen saçlarımı çok ağırlaştırıyor ve kaskatı yapıyor. Saçlarımın arasından elim geçmiyor yani kalıp gibi kalıyor. Belki saçları şekillendirdikten sonra kullanılırsa iyi olabilir. Ama ben sadece yağlı görünüm gitsin ve biraz da saçlarım hacimli dursun diye almıştım. Bu yüzden kullanamıyorum. Çok zorda kalırsam kullanıyorum. 
Saçımı ağırlaştırıyor ve sertleştiriyor ama sizin saçlarınız benimki gibi düz ve ince telli değilse aynı şeyler olmayabilir. İşe yarayabilir. Saçların o yağlı görüntüsünü hemen yok ediyor. Beyaz beyaz kalmaması için 30 cm uzaktan sıkmak gerekiyor. Yoksa kuru şampuanı saça yedirmesi çok zor oluyor. Çok az kullanmak yeterli oluyor. Parmaklarla masaj yapar gibi ürünü dağıttıktan sonra saçları tarayıp devam edebiliyorsunuz. 




Bu ürün benim saçlarıma hiç uymadı ama mutlaka yakın zamanda Original olanını alacağım. Harika bir ürün. Resmen yeni yıkanmış saç görüntüsü ve hissi veriyor. Bu versiyonunu ise bir daha satın almam. İndirimde Gratis'ten 28 TL'ye almıştım. Kuru şampuan arayışındaysanız ben bunu değil ama aynı markanın Original olanını öneririm.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...