30 Nisan 2017 Pazar

Eklips Kesik Uçlu Makyaj Fırçası

Merhaba! Bugün Eklips'in göz makyajı için kullanılabilen kesik uçlu fırçasından bahsedeceğim. Ben jel eyeliner sürmek için almıştım. Fakat eyeliner için iyi bir fırça değilmiş. Genellikle kullandığım bir fırça değil ama bazen kaş doldurmak için kullanıyorum.


Fırçanın kılları sentetik olmadığı için eyeliner sürmek çok zor. Jel eyeliner sürmek için asla tavsiye etmediğim bir fırça. Ben kaş farıyla kaşlarımı doldurmak için, taşan rujumun kenarlarını kapatıcıyla temizlemek için kullanıyorum. Göz makyajında da kullandığım oluyor. Ama genellikle bu tarzdaki kesik uçlu fırçalara pek ihtiyacım olmuyor. Göz makyajında çok nadir kullanıyorum. 
Normalde temizlenmesi kolay bir fırça ama jel eyeliner denediğim zaman çıkarması çok zor olmuştu. Ambalajı çok şık, Real Tecniques fırçalarına dışarıdan çok benziyor. Fakat onlar kadar sağlam değil.


Çok gerekli bir fırça değil ama elimde olması bazı zamanlar işimi kolaylaştırıyor. Ben her gün kaşlarımı dolduran birisi değilim. Çoğunlukla renkli kaş jeliyle tarayıp bırakıyorum. Arada sırada kaşlarımı dolduruyorum. Eğer sürekli kaşlarınızı dolduruyorsanız kesik uçlu kıl yapıdaki bir fırçaya ihtiyacınız oluyor. O yüzden bunun gibi bir fırçaya bakabilirsiniz. Eklips'in fırçası da güzel ama 3. veya 4. yıkamadan sonra sapı kopuyor. Bundan dolayı sevmedim. Etrafta daha dayanıklı aynı işlevi gören fırçalar varken bunu almak mantıklı gelmiyor.


Genel olarak yorumlarım bu şekildeydi. Benim elimde şu an 2 tane kesik uçlu fırça var. Bir tanesini kaş doldurmak için, diğerini de taşan rujumu kapatıcıyla temizlemek için kullanıyorum. İhtiyacınıza göre bu tarz fırçalara bakabilirsiniz. Fakat bunu önermiyorum. Sağlam bir fırça değil. Ben Gratis indiriminden 5 TL'ye almıştım. Fiyatı az da olsa boşa harcanmış olarak görüyorum.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...