28 Nisan 2017 Cuma

Günün Ojesi | Flormar 427 Sandstone



Merhaba! Bugün çok sevdiğim bir ojeyi paylaşıyorum. Rengine bayılıyorum. Herkese yakışan bir rengi var. Aynı zamanda bence çoğu kıyafete uyuyor. Son zamanlarda bu ojeyi çok kullanıyorum. 


1. Rimmel Nail Rescue tırnak sertleştirici ojeyi base coat olarak kullandım. Güzel bir oje. Tırnaklara gerçekten iyi geliyor. Bu oje bende uzun zamandır var ve yapısı hiç değişmedi. Ağdalaşmadı. O yüzden sevdiğim bir oje.
2. Flormar 427 Sandstone ojeyi tek kat sürdüm. Örtücülüğü harika bir oje. Tek katta bile çok opak duruyor. Rengini de çok beğeniyorum. Oldukça kalıcı bir oje. Bu fotoğrafı çektiğimde ojenin 5. günüydü. Hala ilk sürdüğüm gibi duruyor. 
3. En sonunda Rimmel Finishing Touch Ultra Shine Top Coat'u kullandım. Ojeyi çok hızlı kurutan bir oje değil ama kuruma süresini kısaltıyor. Ojeyi çok parlak gösteriyor. Duruşunu beğeniyorum. Kalıcılığını arttırdığını pek sanmıyorum. Sürmediğim zamanda aynı şekilde oluyor. Açıkçası sevdiğim bir top coat değil. Sadece ojeyi daha parlak göstermesini sevdim, o kadar.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...