23 Nisan 2017 Pazar

Kahve Tonlarında Dumanlı Göz Makyajı #3



Merhaba! Son zamanlarda günlük hayatımda sürekli yaptığım bir makyajı paylaşıyorum. Tabi ki de bu makyajın takma kirpiksiz olanını kullanıyorum. Fotoğrafta kirpiklerim güzel gözüksün diye kullandım. Göz makyajında kahve tonlarını kullanmayı çok seviyorum. Yapması oldukça kolay, kısa zaman alan bir göz makyajı. Hangi ürünlerle, nasıl yaptığımı yazının devamında anlatıyor olacağım.


1. The Balm Put A Lid On It far bazını kullandım. Farların daha iyi tutunmasını sağlıyor. Böylece göz makyajı daha dayanıklı oluyor. Renkler daha belirgin oluyor.
2. En sevdiğim kapatıcılardan biri olan Loreal True Match 01 ivory rengini kullandım. Yine en sevdiğim pudralardan birisi olan Rimmel Stay Matte transparan pudrayla kapatıcıyı sabitledim.
3. Far olarak sadece 2 tane far kullandım. Onlarda The Balm Autobalm California paletindeki 2 renk. Sütlü kahve tonlarındaki rengi bütün göz kapağıma uyguladım. Kaşlarıma doğru yukarı çıkarak dağıttım. Koyu kahverengi rengini gözümün sadece dış köşelerine ve kirpik diplerime uyguladım. İyice dağıtmaya dikkat ettim. Çünkü renklerin arasındaki geçiş belli olmayınca güzel oluyor. Farları fotoğraftaki fırçalarla uyguladım. Bunları Aliexpress'ten aldım. Markası yok.
4. Göz pınarlarımı aydınlatmak için en bayıldığım aydınlatıcılardan birisi olan The Balm Mary Lou Manizer kullandım.
5. Kirpiklerimde Maybelline Lash Sensational İntense Black maskarayı kullandım. Bunu dün aldım ve hemen kullandım. Harika bir maskara. Sadece bu maskarayla da göz makyajı güzel oluyor. Ama daha güzel gözükmesi için takma kirpik kullandım. Onlarda Kiss i-Envy AU Naturale 01. Kirpikleri Duo koyu tonlu takma kirpik yapıştırıcısıyla yapıştırdım. 
6. Üst göz içime Note'un siyah kalem farını sürdüm. Bunu siyah kalem gibi kullanıyorum. Sevdiğim bir ürün.
7. Kaşlarımda da Maybelline Browprecise Fiber Filler kaş maskarasını kullandım. Bendeki deep brown rengi.

Bana yorum bırakmayı unutmayın! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...