18 Nisan 2017 Salı

Mavi-Kızıl Tonlarında Göz Makyajı



Merhaba! Bugün Wet'n Wild Comfort Zone paletindeki meşhur o yanarlı dönerli rengi kullanarak bir göz makyajı yapmak istedim ve ortaya bu çıktı. Yapması oldukça kolay. Özel günlerde kullanılabilecek çok güzel bir göz makyajı olduğunu düşünüyorum. Normal bir gün için fazla kaçabilir. Yazının devamında hangi ürünleri kullanarak nasıl yaptığımı anlatıyor olacağım.


1. İlk önce Maybelline Age Rewind kapatıcı ile bir baz oluşturdum. Sonrasında da kapatıcıyı Essence All About Matt transparan pudra ile sabitledim. İkisi de sevdiğim, sürekli kullandığım ürünler. 
2. Wet'n Wild Comfort Zone paletinde bulunan en sondaki metalik görünümlü rengi bütün göz kapağıma uyguladım. Bunu yaparken düz uçlu bir fırça kullandım ve fırçayı göz damlasıyla ıslattım. Islak fırçayla farı uyguladığım zaman çok daha pigmentli, ışıltılı durmasını sağlıyorum. Herhangi bir şeyle fırçanızı ıslatabilirsiniz. 
3. Gözümün tamamına uyguladığım farın içerisinde mavilikler kızıllıklar bulunuyor. Bu kızıllığı biraz daha arttırmak için The Balm Meet Matte Trimony paletindeki Matt Kumar rengini katlanma bölgesine uyguladım. Ama fırçama çok çok az alarak bunu yaptım. Arada yanındaki mor rengi de kullandım. Alt kirpik diplerime sadece en son fırçada kalanları geçtim. Son olarak yine Wet'n Wild paletindeki rengi karıştırma fırçama alarak katlanma bölgesinin üzerinden geçtim.
4. Daha sonra Loreal Superliner ile eyelinerımı çizdim. İçini de The Balm Schwing Eyeliner ile doldurdum. Kalem uçlu bir eyelinerla eyeliner yapmak bana çok kolay geliyor. O yüzden böyle yapıyorum. Ama yeteri kadar siyah olmadığı için daha siyah bir eyelinerla içini dolduruyorum.
5. Maskara olarak Gosh Boombastic kullandım. Hem alt hem de üst kirpiklerime sürdüm.
6. Üst göz içime Note'un siyah kalem farını uyguladım. Elimdeki en dayanıklı siyah göz kalemi bu.
7. Göz pınarlarımı aydınlatmak için Sleek Solstice paletindeki üç toz rengi karıştırarak uyguladım ama çoğunlukla lila renkli aydınlatıcıdan aldım.
8. Kaşlarımda Maybelline Browprecise Fiber Filler kullandım.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...