21 Nisan 2017 Cuma

Max Factor False Lash Epic Maskara

Merhaba! Bir süredir denediğim bir maskarayla ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Max Factor'ün bu maskarasını sevdim. Günlük hayatımda kullanıyorum. Ama çok fazla beğendiğim, onsuz yapamam dediğim bir ürün değil. 


Maskaranın tombul bir fırçası var. Alışkın olduğum bir fırça tipi olmadığı için ilk başta biraz zorlandım. Daha önce böyle bir fırçaya sahip bir maskara kullanmamıştım. Fırçasının yan taraflarındaki uzun kıllar kirpiklerin tek tek ayrılmasını sağlıyor. Diğer taraftaki daha kısa kıllar ise kirpiklere hacim kazandırıyor. Kirpikleri çok fazla uzatan bir maskara değil. Dolgunlaştırıp, hacim veriyor ama aşırı bir yoğunluk vermiyor. Günlük kullanım için güzel bir maskara olduğunu düşünüyorum. 


Maskarayı ilk açtığınız zaman yapısı çok ıslak oluyor. İlk kullanmaya başladığım zaman bu yüzden hiç sevmemiştim ama sonradan o ıslaklığı gitti. Gün içinde akma, dökülme, bulaşma yapmıyor. Bu özelliğini sevdim. Çünkü akan bir maskarayı asla kullanamıyorum. Ne kadar kirpiklerimdeki duruşunu sevsem de akma, dökülme yapıyorsa kullanamıyorum. Bu maskara neyse ki öyle değil. 


Almayı düşünüyorsanız tavsiye ederim. Kirpiklerimdeki duruşunu beğendiğim bir maskara. Sadece ilk başta kullanmakta zorlanabilirsiniz. Çünkü diğer maskaralarla kıyasladığımda değişik bir fırçası var. Onun dışında sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Fakat bundan daha iyi maskaralarım olmuştu. Favorim diyebileceğim bir ürün değil. Aslında ben en çok ambalajını beğendim. Çok şık duruyor. Max Factor False Lash Epic maskarayı Gratis, Watsons gibi kozmetik mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...