14 Nisan 2017 Cuma

Maybelline Fit Me Fondöten | 110 Porcelain

Merhaba! Bugün Maybelline'in yeni çıkan fondöteninden bahsedeceğim. İlk çıktığı zamanlar satın almıştım. O zamandan beri deniyorum. Kötü bir fondöten değil ama benim cildime uymadığını düşünüyorum. Bu fondöteni kullandığımda T bölgesinde çok fazla yağlanma problemi yaşıyorum.


Bendeki rengi en açık tonu olan 110 Porcelain. Rengi bana uyuyor. Sarı alt tonlu ama doğal bir tonu var. Hiç sarı sarı durmuyor. İçerisinde pembelik yok. Renk tonunu sevdim. Tamamen mat yapıda. Çok ince bir fondöten. Aynı zamanda çok akışkan. Neredeyse bir bb krem kadar hafif bir fondöten. Bundan dolayı ciltte çok doğal duruyor, kendini belli etmiyor. Kapatıcılığı az. Ama fondötenin miktarını arttırarak kapatıcılığını yükseltebiliyorsunuz. Kat kat fondöten sürmeyi tavsiye etmem ama öyle yapıldığında da yine doğal duruyor. Tabi ki abartılmadığı sürece. Fondöten cildiniz için yeterli kapatıcılıkta değilse kapatmak istediğiniz yerlere kapatıcı uygulamanızı, üzerine çok ince bir şekilde sadece rengi eşitlemek için fondöten kullanmanızı öneririm. Bu şekilde cildiniz kusursuz gözükecektir.


Ben son zamanlarda her şeyi nemli makyaj süngeriyle uyguladığım için bu fondötende de öyle yapıyorum. Ama fırçayla veya elle de kolayca sürülebilir. Benim bu fondötenle ilgili sıkıntım gün içerisinde T bölgesinde çok fazla parlama yapması. Cildim karma olduğu için her fondöten bir süre sonra parlama yapıyor. Ama bu daha fazla yapıyor. Aynı zamanda gün içerisinde fondötende açılmalar oluyor. Yani kalıcılığı iyi değil. Ve gözenek görünümüne hiçbir etkisi yok. Ciltteki kuru bölgeleri belli ediyor. Bundan dolayı kuru ciltlere öneremem. Karma, yağlı ve normal ciltler için uygun olabilir. Fakat benim cildim karma olmasına rağmen uyduğunu düşünmüyorum.


Genel olarak fondötene bayılmadım ama bana göre fena değil. Çok büyük beklentilerle bu ürünü satın almıştım. Çünkü yurtdışında çok seviliyor. Ama bende çok iyi durmadı. O yüzden pek fazla kullandığım bir ürün değil. Ne zaman şans verip kullansam beni yarı yolda bıraktı. Size de denemeden uygun olup olmayacağını bilemiyorum. Dediğim gibi çok seveni var. Belki sorun benim cildimde olabilir. Benim deneyimlerim bu şekildeydi. İndirim zamanı Gratis'ten 17 TL'ye almıştım.

 Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...