12 Nisan 2017 Çarşamba

Şeftali Tonlarında Işıltılı Günlük Göz Makyajı



Merhaba! Bugün çok basit bir göz makyajı yaptım. Nasıl yaptığımı, hangi ürünleri kullandığımı anlatacağım. Havaların ısınmasıyla koyu göz makyajları yerine böyle daha fresh ışıltılı makyajlar bence çok daha iyi duruyor. Günlük hayatta kullandığım makyajlardan birisi. Gözleri çok canlı ve açık gösteriyor. 


1. İlk olarak Maybelline Age Rewind kapatıcıyı hem göz altlarımda hem de göz kapaklarımda kullandım. Bu kapatıcı çok ince bir yapıya sahip olmasına rağmen kapatıcılığı çok iyi. Aynı zamanda çizgilere neredeyse hiç dolmuyor. Günlük makyajlarımda göz bazı olarak kapatıcı kullanıyorum. Bu da baz görevi görüyor. Kapatıcıyı nemli Beauty Blender ile dağıttım. Son zamanlarda bunu kullanıyorum. Uygun fiyatlı seçeneklerinden daha iyi ama çok büyük bir farkı yok. Uzun süre kullanımda nasıl olacak merak ediyorum. Çünkü uygun fiyatlılar en fazla 2 ay kullanılabiliyor. 
2. Kapatıcıyı sabitlemek için Rimmel Stay Matte pudrayı kullandım. Bu pudra son dönemde uygun fiyatlı olarak en severek kullandığım pudra.
3. Sleek A New Day paletini kullandım. Bu paletteki 2 farı kullanarak bu görünüme ulaştım. İlk önce paletin ilk sırasındaki 4. turuncumsu rengi katlanma bölgesinde ve alt kirpik diplerimde kullandım. O renkle biraz derinlik verdikten sonra yine ilk sıradaki 2. rengi kullandım. Bu ışıltılı bir renk. Daha da ışıldaması için fırçamı ıslatıp farı sürdüm. Böyle daha yoğun pigment alabiliyorsunuz. Özellikle ışıltılı farları böyle kullanıyorum. 
4. Göz pınarlarımı aydınlatmak için The Balm Mary Lou Manizer kullandım. Mary Lou'yu göz kapaklarımın tam ortasına da sürdüm. Böylece gözlerim daha açık gözüktü. 
5. Kirpiklerimde Gosh Boombastic XXL Swirl Volume Maskara'yı kullandım. Yani güzel maskara kötü değil ama Maybelline Lash Sensantional kullandıktan sonra bunun verdiği hacim bana yetmiyor. Günlük hayatta kullanıyorum. Kirpiklerim muhteşem gözükmese de idare ediyor. Bir de gün içinde dökülme yapıyor. O yüzden maskarayı pek sevmedim.
6. Son olarak kaşlarımda Maybelline Browprecise kaş maskarasının Deep Brown rengini kullandım.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...