15 Mayıs 2017 Pazartesi

Bronz Kahve Tonlarında Dumanlı Göz Makyajı


Merhaba! Bugün bronz kahve tonlarını kullanarak yaptığım dumanlı makyajı paylaşıyorum. Gece makyajı olarak özel günlerde kullanılabileceğini düşünüyorum. Gözleri çok büyük ve belirgin gösteren bir göz makyajı. Hangi ürünleri kullanarak nasıl yaptığımı yazının devamında görebilirsiniz. 


1. Göz makyajına ilk olarak Maybelline Age Rewind kapatıcıyı kullanarak başladım. Tüm göz kapağımda ve göz altlarımda kullandım. Nemli Beauty Blender ile dağıttım. Bu aralar en sevdiğim şey olabilir. Sabitlemek için Essence All About Matt transparan pudrasını kullandım. İkisi de sevdiğim ürünler. Kapatıcı, kullandığım en iyi kapatıcılardan birisi. 
2. Sleek A New Day far paletini kullandım. İlk sıradaki 3. ve 4. rengi gözümün katlanma bölgesine uyguladım. Yine ilk sıradaki 5. rengi tüm göz kapağıma uyguladım. Dış köşelere en sondaki kahverengi farı sürdüm. Fotoğrafta görünen fırçaları kullandım. Bunları Aliexpress'ten almıştım. Alt kirpik dibine katlanma bölgesine uyguladığım renkleri sürdüm.
3. Eyeliner için Loreal Superliner Superstar ve The Balm Schwing Eyeliner kullandım. Loreal kalem uçlu olduğu için kuyruk yapmak çok kolay oluyor. O yüzden onunla çizdim diğeriyle içini doldurdum.
4. Gözümün içine Note'un siyah kalem farını uyguladım. Hem üst hemde alt göz içime sürdüm. Alt kirpik dibindeki kalemi dağıttım. Dağıtırken siyah ve kahverengi far kullandım.
5. Rimeli çoğunlukla alt kirpiklerimde kullandım. Üstlerde takma kirpik kullanacağım için çok sürmedim. Maybelline Lash Sensational maskarayı tek kat kullandım. Kiss i-Envy Au Naturale 01 kirpiklerini kullandım. Duo koyu tonlu kirpik yapıştırıcısıyla yapıştırdım.
6. Göz pınarlarımda The Balm Mary Lou Manizer kullandım.
7. Kaşlarımda da Maybelline Browprecise Kaş Maskarasının Deep Brown rengini kullandım.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...