1 Mayıs 2017 Pazartesi

Kızıl Tonlarda Göz Makyajı



Merhaba! Bugün kızıl tonlarda far kullanarak bir göz makyajı yaptım. İç köşelerde altın yansımalı ışıltılı bir far kullandım. Bu makyajı çok sevdim. Bu kadar uzun eyeliner ve kirpikler olmadan günlük hayatta kullanacağımı düşünüyorum. Daha sonra o haliyle de paylaşımda bulunabilirim. Bu haliyle de özel günlerde harika olacaktır. Kullandığım ürünleri, nasıl yaptığımı yazının devamında anlatacağım.


1. Göz makyajına kapatıcıyla başladım. En sevdiğim kapatıcı olan Loreal True Match kapatıcının 01 ivory rengini kullandım. Göz altında ve göz kapağında kullandım. Göz kapağımdaki kapatıcıyı The Balm Nude Dude paletindeki ten rengi farla yani Fearless rengiyle sabitledim.
2. Gözümün katlanma bölgesinde ve dış köşesinde The Balm Meet Matte Trimony paletindeki Matt Lopez ve Matt Evans renklerini karıştırarak uyguladım. Biraz kaşlarıma doğru yukarı çıkarak dağıttım. Daha sonra Matt Kumar rengini dış köşelere ve katlanma bölgesine sürdüm. Ama bu rengi dağıtırken o kadar yukarılara çıkarmadım. Homojen bir şekilde karıştırmaya dikkat ettim. Kullandığım bu 3 rengi aynı şekilde alt kirpik diplerine de uyguladım. Göz pınarından gözümün ortasına kadar Nude Dude paletindeki altın rengindeki Faithful rengini sürdüm. Bu farın çok güzel altın yansımaları bulunuyor.
3. Uzun kuyruklu bir eyeliner yaptım. Bunun için Loreal Superliner ve The Balm Schwing Eyeliner kullandım. Loreal ile çizdim ama simsiyah olmadığı için The Balm eyeliner ile içini doldurdum.
4. Takma kirpik kullandım. Kendi kirpiklerim fotoğrafta hiç güzel çıkmıyor. Bundan dolayı Kiss Juicy Volume 02 takma kirpiklerini kullandım. Duo kirpik yapıştırıcısıyla yapıştırdım. Bu kirpikleri 5 kere falan böyle kullandığım için artık eskisi kadar iyi durmuyorlar. Daha fazla kullanmayacağım sanırım. Kirpikler çok yoğun ve ağırlık yapıyor. Çok abartılı bana göre. Aynısından tekrardan almayacağım. Ama duruşunu beğeniyorum. Bu arada kendi kirpiklerime takma kirpikten önce Maybelline Lash Sensational kullandım.
5. Üst göz içime Note siyah kalem farını sürdüm. 
6. Göz pınarlarında The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcısını kullandım.
7. En son olarak kaşlarımda da Maybelline Browprecise kaş maskarasının Deep Brown rengini kullandım.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...