10 Mayıs 2017 Çarşamba

Max Factor Voluptuous False Lash Effect Maskara

Merhaba! Bugün Max Factor Voluptuous maskarasından bahsedeceğim. Genel olarak çok hacim, uzunluk veren bir maskara değil. Kendi kirpiklerim ama biraz daha güzel hali diyebileceğim bir etki bırakıyor.


Maskaranın çok doğal bir bitişi var. Bazı maskaralar gibi kirpikleri çok uzatıp, fazlaca dolgunlaştırıp takma kirpik görüntüsü vermiyor. Ben aslında o tarzda maskaraları seviyorum. Ama bu maskarayı da sonradan sevdiğimi fark ettim. Hiçbir şekilde seveceğim bir ürün olmamasına rağmen hafif makyaj yaptığım günlerde devamlı bu maskarayı kullanır oldum. Örneğin sabah çok erken kalkıp, hızlıca hazırlanıp, derse gitmem gerekiyor. Çok zamanım ve enerjim olmadığı için uzun uzun makyaj yapamıyorum. Böyle durumlarda az ürün kullanıyorum ve doğal bir makyaj yapıyorum. Doğal bir makyaj yaptığım zamanda kocaman, rimelli kirpikler güzel durmuyor. O yüzden bu maskarayı kullanıyorum. Kısacası doğal, sade makyajlarda kullanmak için çok güzel bir ürün. 


Bu maskara kendi kirpiklerinizi olduğundan farklı göstermiyor. Sadece 1 tık daha uzun, kıvrık ve dolgun gösteriyor. Çok doğal duruyor. İlk kullandığımda bu doğal görünüm hiç hoşuma gitmemişti. Çünkü koyu tonlarda bir göz makyajı yapıyordum ve bu maskarayı kullanınca makyaj kötü gözüküyordu. Artık o şekilde kullanmıyorum. Tavsiyem hafif, sade makyajlarda kullanmanız. 
Tombul bir fırçaya sahip. Bundan dolayı sürerken etrafa bulaştırabilirsiniz. Dikkatli olmak gerekiyor. Ben ilk başlarda sürekli bulaştırıyordum. Özellikle alt kirpiklere sürerken çok bulaşıyor. Ya çok dikkatli sürmek gerekiyor ya da alt kirpiklerde kullanmamak gerekiyor. Fırçasının ucundaki topçuk sayesinde bütün kirpiklere ulaşabiliyorsunuz. Bunların dışında akma, dökülme yapmıyor. 


Her gün kullandığım bir ürün olmasa da beğendiğimi söyleyebilirim. Doğal makyajlar yapıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz. Ben dumanlı göz makyajları yapmayı çok seviyorum. Genellikle gözlerin ön planda olduğu makyajlar yaptığım ve bu maskara kirpiklerime dolgunluk vermediği için tercih ettiğim bir ürün değil. Ama arada sırada kullanıyorum. Ben indirimde 33 TL'ye satın almıştım. Açıkçası fiyatını pahalı buluyorum.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...