5 Mayıs 2017 Cuma

NYX Vivid Brights Eyeliner | VBL06 Vivid Petal

Merhaba! Bugün Nyx'in renkli eyelinerlarından birini yorumlayacağım. Normalde çok kullandığımız bir şey değil ama renkli makyajlar yapmak için satın almıştım. Hiç memnun kalmadım. Renkli eyeliner arıyorsanız bunu tavsiye etmem.


Bendeki pembe rengi. Rengin tonunu çok beğendim. Tam hayal ettiğim gibi çıktı. Bu arada ben internet sitesinden sipariş ettim ve hızlı geldi. Fırçasının ucu çok ince. Detay çalışmak için oldukça kullanışlı bir fırçaya sahip. Bu eyelinerın sorunu sürdükten sonra hemen çatlaması. O yüzden nasıl sürerseniz sürün çok kötü duruyor. İncecik de sürsem kat katta sürsem çatlıyor. Fotoğraflarda o kadar kötü gözükmüyor -yine de oldukça kötü- ama aynadan baktığımda görüyorum. Bu yüzden eyelinerı sürmesi de çok zor oluyor. Girintili çıkıntılı oluyor. Düzelsin diye tekrardan üzerinden geçiyorsunuz bu sefer başka bir yer bozuluyor. Kullanmayı çok zorlaştıran bir yapıya sahip.


Ürünün örtücülüğü iyi benim beklentilerime göre. Silik durmuyor ama tek darbede muhteşem bir renk de vermiyor. Yapısı iyi olsaydı üzerinden birkaç kere geçerek çok güzel bir eyeliner çekebilirdim. Ama öyle olmadı. Artık bu ürünü nerede, nasıl kullanırım bilmiyorum. 


Özetle sevmedim. Renkli eyeliner arıyorsanız çoğu markada olmadığını görmüşsünüzdür. Nyx'te çok fazla böyle renkli ürünler var. Benim denediğim bu pembe eyeliner hiç iyi değil. Büyük ihtimalle bu serideki diğer renklerinde yapısı bununla aynıdır. O yüzden başka rengini satın almayacağım. Bunu Nyx'in internet sitesinden 20 TL'ye almıştım. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...