6 Mayıs 2017 Cumartesi

Pastel Day Long Lipcolor | 27 Numara

Merhaba! Bugün herkesin çok sevdiği Pastel'in likit mat rujlarından 27 numarasını göstereceğim. Genel olarak yapısı çok beğendim. Sevmediğim 1-2 tane özelliği var ama fiyatına göre harika bir ürün. 


Çok popüler olmasına rağmen ilk defa Pastel'in likit mat rujlarını deniyorum. Bu rengi çok sevdim. 27 numara çok güzel kahve alt tonlu nude bir renk. Benim en çok kullandığım tonlarda. Her gün bu rengi sürüp çıkabilirim. Rengine bayıldım. 


Yapısı da başarılı. Dudakları her likit mat ruj gibi biraz kurutuyor. Ama minimum düzeyde. Çok sıvı bir yapısı var. Bu nedenle çok daha dikkatli sürüyorum. Yoksa ruju taşırabiliyorum. Yapısı bu kadar sıvı olmasaymış çok daha iyi olurmuş. Sürümü çok kolay. Sürdüğüm gibi anında matlaşmıyor. Bu yüzden istediğim yavaşlıkta rujumu sürebiliyorum. Acele etmeme gerek kalmıyor. Dudak çizgilerine doluyor. Dudaklarım çizgi çizgi duruyor. Bu özelliğini sevmiyorum ama kullanmama engel bir özellik değil. Kullanmadan önce dudaklarımı nemlendirmeye ve peeling yapmaya dikkat ediyorum. Böylece daha az çizgilere doluyor. Ayrıca ben rujun kokusuna da bayıldım. Bence çok güzel kokuyor.


Kalıcılığı çok iyi. Yemek yediğimde sadece ortası siliniyor. Silinen kısmı da kolayca tazeleyebiliyorsunuz. Gün içinde tazelendiğinde asla kötü durmuyor. Bazı likit mat rujlar kabuk gibi duruyor. Bu kesinlikle çok iyi gözüküyor. Sadece yemek yediğimde çok az bir kısmı siliniyor onun dışında yerinden oynamıyor. Silmek istediğimde de kolaylıkla çıkıyor. Sıradan bir makyaj temizleyiciyle silebiliyorsunuz. 



Kısacası ruju çok beğendim. Diğer renklerini de indirimde alacağım. Sevmediğim yanı dudak çizgilerine dolması ve çok sıvı bir yapısının olması. Onun dışında çok sevdim. Fiyatını düşününce sevmediğim özellikleri hiç önemli gelmiyor. Çünkü indirimde Gratis'ten 10 TL gibi bir fiyata aldım. Fiyatına göre harika bir ürün olduğunu düşünüyorum. 
Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...