21 Haziran 2017 Çarşamba

Avene Cleanance Güneş Kremi | Yağlı ve Akneye Eğilimli Ciltler

Merhaba! Bugün son zamanlarda kullandığım bir güneş kreminden bahsedeceğim. Karma bir cildim var ve genel olarak bu ürün beklentilerimi karşılamadı. Şu aralar bitsin diye kullanıyorum. Bitince bir daha satın almayı düşünmüyorum.


Bu güneş kremi yağlı ve akneye eğilimli ciltler için yapılmış bir ürün. Mat bitişli olduğu yazıyor. Benim cildimde nedense matlaşmıyor. Ama cildimi yağlı da göstermiyor. Işıltılı gösteriyor. Açıkçası bu özelliğini sevmiyorum. Benim cildim normalde de oldukça parlıyor. Kullandığım güneş kreminin mat bitişli olmasını istiyorum ki fazla parlamadan dolayı cildim yağlı gözükmesin. Ama bu ürün ilk başta cildi çok sağlıklı gösterse de birkaç saat sonra yağlı gösteriyor. Makyajın altına kullandığım zaman gün içinde mutlaka yüzümü pudralamam gerekiyor. 
Güneş kreminin beyaz bir rengi var ve sürünce beyaz beyaz kalıyor. Bu biraz sinir bozucu. Yapısı çok kıvamlı. Cilde yedirmesi biraz zor oluyor. İlk başta çok akışkan gibi gözüküyor ama dağıtması zor. Spf 50+ ve UVA koruma faktörü içeriyor. Paraben içermiyor. Non comedogenic olduğu da kutusunda yazıyor. Sivilce yapmadığı konusunda emin değilim. Biraz cildime ağır geldiğini hissediyorum. Yapısı hafif değil. Belki zaman zaman bu nedenle sivilce çıkıyordur. Ama büyük bir sivilcelenme yaşamadım. Bu durum herkeste farklı olabilir.


Genel olarak tavsiye ettiğim bir ürün değil. Yağlı, karma, akne sorunu olan ciltlere tavsiye etmem. Matlaşan bir krem değil. Benim en büyük sorunum bu. Matlaşmadığı için cildimi gün içinde olduğundan daha parlak gösteriyor. Benim bu kadar parlamaya hiç ihtiyacım yok. Fazlası gerçekten çok kötü, yağlı duruyor :( Avene'in bu güneş kremini trendyol.com'dan 50 TL'ye almıştım. Yanında bir de küçük micellar su olan ikili paketin fiyatı buydu. Ama sadece kreminde buna yakın bir fiyatı var. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...