26 Haziran 2017 Pazartesi

Gosh Boombastic XXL Swirl Volume Maskara

Merhaba! Bugün herkesin övgülerle anlattığı bir maskarayı inceleyeceğim. Açıkçası çok sevildiği için büyük beklentilerle kullanmaya başladım. Benim kirpiklerimde beklentilerimin altında bir performans gösterdi. Şimdi bütün sebepleriyle ürünü anlatmaya geçiyorum.


Kalın bir fırçası var. Kirpikleri birbirine yapıştırmadan dolgunlaştırıp, uzatıyor. Ama benim kirpiklerimde efsane bir uzatma, dolgunluk olmadı. Ama yine de hakkını yemek istemem etkisi güzel. Kirpiklerimi güzel kaldırıyor. Tek tek ayırıyor. Siyahlığı güzel. Fakat kullandığım en iyi maskara değil. Okuduğum yorumlarda bu maskaradan vazgeçemediklerini yazıyorlar. Bende öyle bir durum oluşmadı. Gosh'un Boombastic maskarasının kirpiklerdeki duruşu güzel ama kirpiklerim başka maskaralarla daha güzel olmuştu. Bu nedenle duruşuna bayıldığım bir ürün değil.


Verdiği görüntü olarak kullanılabilir bir maskara olabilirdi benim için. Ama ne zaman 2 kat kullansam göz altlarıma gün içinde pıtır pıtır dökülme yapıyor. Aynaya bir bakıyorum yüzümde siyah siyah şeyler var. Kirpiklerime dokunup oynamadığım halde dökülüyor. Çok sinir bozucu. Bu nedenle bu ürünü bir kenara attım. Kullanasım gelmiyor. Hafif bir şekilde tek kat sürdüğüm zaman bir şey olmuyor. Fakat o zaman da kirpiklerim bir şeye benzemiyor. Pek hoşuma giden bir ürün olmadı. Herkeste dökülme sorunu olmuyor sanırım. Çünkü çok fazla seveni var ama bende böyle oldu. 


Hevesle satın alıp kullanmaya başladığım ama beni hayal kırıklığına uğratan bir ürün oldu. Çok fazla şans verip kullanabilmeyi denedim ama olmuyor. Bir kenarda duruyor. İndirim zamanı Gratis'ten 18 TL'ye almıştım. Gosh markasının ürünlerini sadece Gratis'te bulabilirsiniz. Bu ürünü tavsiye edemem ama kullandığım diğer ürünleri gayet iyiydi. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...