15 Haziran 2017 Perşembe

Maybelline Age Rewind Kapatıcı | Light

Merhaba! Yapısını çok beğendiğim bir kapatıcıyı paylaşacağım. Şu zamana kadar kullandığım en ince yapılı kapatıcılardan birisi. Aynı zamanda kapatıcılığı yüksek. Ben severek kullanıyorum, size de tavsiye ederim.


Bendeki rengi light. Sarı alt tonlu bir renk. Malesef ülkemizde satılan en açık rengi bu. Açık tenli insanlara koyu gelecektir. Benim fondötenimle aynı tonlarda diyebilirim. Bu yüzden kapatıcı olarak kullandığım zaman göz çevrem hiç aydınlık durmuyor. Keşke daha açık renkleri de ülkemize gelse. Çünkü bence çok güzel bir kapatıcı. 

Bu kapatıcı bana koyu geldiği için göz çevremde kullanamıyorum ama yüzümde kapatmak istediğim bölgeleri kapatmak için fondötenden önce kullanıyorum. Kapatıcılığı çok iyi ve yapısı çok ince. Kalıcılığı da çok başarılı. Böylece yüzümde kalıp gibi durmuyor, kapatmak istediğim yerler kapanmış oluyor ve gün boyu yerinden oynamıyor. 

Göz çevresinde de harika duruyor. Göz altı morluklarını çok iyi kapatıyor. Resmen siliyor. Yazın ten rengim biraz koyulaşınca göz altlarımda sürekli bu ürünü kullanmayı planlıyorum. Daha açık ten rengine sahipken de kullanıyorum ama mutlaka aydınlık bir ürünü göz altlarımdan hafifçe geçiyorum. Bu biraz uğraştırıcı oluyor. 


Yapı olarak çok beğeniyorum. İncecik bir yapısı var. Kapatıcılığı çok iyi. Göz çevresindeki çizgilere, mimik çizgilerine çok çok az doluyor. Bugüne kadar kullandığım göz altı kapatıcıları arasında bende çizgilere en az dolanı bu oldu. Bu nedenle Maybelline Age Rewind kullanmayı seviyorum. Kapatıcılarda sinirimi en bozan şey çizgilere dolması. Dolmayan kapatıcı bulunca da bırakmıyorum.

Bu ürünle ilgili tek kötü şey aplikatörü olabilir. Bana ilk başta pis gelmiyordu ama sonlara doğru gözüme iğrenç gözükmeye başladı. Bende bu yüzden o süngeri çıkardım ve artık öyle kullanıyorum. Özellikle yüzünüzde kullanacaksanız süngeri çıkartıp kullanmanızı tavsiye edebilirim. Mesela benim gibi ufak tefek şeylerden bile sivilce çıkarıyorsanız bu da sivilceye neden olabilir. Aktif bir sivilceyi kapatmak için kullandıktan sonra tekrar aynı sünger ucunu yüzünüzün başka bir yerine sürdüğünüz zaman o bölgede de sivilce oluşabilir. Süngerin ucunda sivilceye neden olan bakteriler üreyebilir. Herkeste, her seferinde böyle olur demiyorum ama cildiniz hassasa dikkat etmenizde fayda var.

Genel olarak yorumlarım bu şekildeydi. Çok sevdiğim, almaya devam edeceğim bir ürün. İndirim zamanı yedeklediğim ürünlerden bir tanesi. Umarım ülkemize diğer renkleri de gelir. İndirimde 20 TL'ye aldım diye hatırlıyorum ama bundan az da olabilir. Uygun fiyatlı bir ürün. Gratis, Watsons, Eveshop, cosmetica.com gibi yerlerde bulabilirsiniz.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...