9 Temmuz 2017 Pazar

Farmasi Zen Extension Lash Maskara

Merhaba! İlk defa bir Farmasi ürünü denedim ve memnun kaldım. Bu maskaranın kirpiklerdeki duruşu oldukça güzel. Farmasi'den maskara denemek istiyorsanız buna bakabilirsiniz.


Ben maskara uygulamadan önce mutlaka kirpik kıvırıcısı kullanıyorum. Bu maskarayı kullanırken de öyle yapıyorum. Bu nedenle kullandığım maskaranın kirpikleri kıvırması, kaldırması benim için önemli değil. Bana göre maskaralar ne kadar iyi kıvırdıklarını, kaldırdıklarını vaat etseler de kirpik kıvırıcı gibi asla olmuyor. Kullanmanızı tavsiye ederim. Benim bir maskaradan beklediğim kirpiklerimi uzatması, hacimli ve dolgun göstermesi. Farmasi Zen maskara benim beklentilerimi karşılayan bir maskara oldu. Kirpikleri çok güzel uzatıyor, daha dolgun gösteriyor. Siyahlığı çok güzel. Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor, tek tek ayırıyor. Ben 2 kat kullanıyorum. Tek katta daha doğal bir bitişi var. İkinci katı sürdüğünüz zaman daha uzun ve dolgun kirpiklere sahip oluyorsunuz. Benim böylesi daha çok hoşuma gidiyor. Hem alt hem de üst kirpiklerde çok güzel duruyor. 2 kattan daha fazla uygulandığında biraz topaklanma yapabiliyor. Fazla abartmadan uygulamak gerekiyor.


Yapısı biraz ıslak bir maskara. Bu nedenle kuruması uzun sürüyor. Örneğin üst kirpikleri bitirip hemen alt kirpiklere sürmeye başladığımda tam kurumadığı için göz kapağıma bulaşıyor. Bu yüzden iki gözde de üst kirpikleri bitirdikten sonra maskarayı bırakıp rujumu falan sürüyorum, en son alt kirpiklere maskara uyguluyorum. Kuruduktan sonra bulaşma yapmıyor. Aynı şekilde akma, dökülme yapan bir maskara da değil. Öyle olsaydı asla kullanamazdım. 
Plastik uçlu bir fırçası var. Uzunlu, kısalı kıllara sahip. Kısa kıllar kirpiklere dolgunluk veriyor, uzun kıllar ise tek tek ayırıp uzatıyor. Çok kolay silinen bir maskara. Çıkartırken hiç zorlanmıyorum. Sıradan bir makyaj temizleyiciyle kolayca çıkıyor. 


Benim günlük hayatımda sıkça kullandığım bir maskara oldu. Kullandığım en iyi maskara diyemem ama gerçekten etkisi güzel. Tavsiye ederim. Yukarıda da yazdığım gibi yapısının ıslak olması belki size biraz zorluk çıkarabilir. Onu da benim yaptığım gibi yaparsanız bir sorunla karşılaşacağınızı düşünmüyorum. Farmasi Zen maskarayı bana bir instagram hesabı göndermişti. O yüzden fiyatını bilmiyorum ama Farmasi genel olarak uygun fiyatlı bir marka. Eğer bu ürünü satın almayı düşünüyorsanız instagramdaki paylaşımım da sayfayı etiketleyeceğim. Oradan ulaşabilirsiniz. Bu arada instagram kullanıcı adım @makyaj101 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...