20 Temmuz 2017 Perşembe

Wet'n Wild Megaglo Kontur Paleti | Caramel Toffee

Merhaba! Bir süredir Wet'n Wild kontur paletini kullanıyorum. Ürünün kontur kısmından pek memnun kalmasam da pudra kısmından memnun kaldım. Ama herkese uyabilecek, herkesin seveceği bir ürün değil. 

Sarı renkli bir pudrası ve bir kontur rengi var. İkisi de çok tozutan ürünler. Ben kontur kısmında pek memnun kalmasam da pudra kısmından çok memnunum. Hatta dibini gördüm. Fondöten ve kapatıcıyı sabitlemek için kullanıyorum. Cildi daha mat ve pürüzsüz gösteriyor. Ben T bölgesinde çok fazla yağlanma problemi yaşıyorum. Bu pudrayı kullandığım zaman makyajım daha uzun süre kalıyor, hemen yağlanmıyor. Kapatıcılığı olmayan bir ürün ama renk veriyor. Bu nedenle her cilt tonuna uymayabilir. Ben sarı alt tonlu olduğum için uyuyor. Çok fazla ürün almadan uyguluyorum, sarı sarı durmuyor. 


Kontur rengi biraz kızıl duruyor. O yüzden kontur yapmak için uygun değil ama bronzer olarak uygulanabilir. Renk neyse de yapı olarak pek hoşuma gitmedi. Kolay dağılan bir ürün değil, kuru bir yapısı var. Çok çok az alarak uygulamak gerekiyor. Rengin yoğunluğunu yavaş yavaş arttırmak gerekiyor. Ben genellikle bu kısmı far olarak kullanıyorum. Far olarak harika bir renk. Günlük makyajımda çok fazla kullanıyorum. Pigmenti iyi olan bir ürün. Kontur ürünlerinde pigment arayan birisi değilim. Çünkü fazla renk verince dağıtmak benim için zor oluyor ve doğal durmuyor. 


Bittikten sonra bir daha alır mıyım bilmiyorum. Pudra kısmı güzel ama sadece pudrası için koskocaman bir kontur pudrasını da almış oluyorum. Emin değilim bu nedenle. Ben Gratis indiriminden 15₺ civarında bir fiyata almıştım. İndirimsiz fiyatı da oldukça uygun. Özellikle pudrasını kullanmanızı tavsiye ederim. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...