5 Ağustos 2017 Cumartesi

Bitenler #9


Merhaba! Bugün 9. bitenler yazımla karşınızdayım. Son zamanlarda kullanıp bitirdiğim ürünleri anlatacağım. Çoğunu daha önceden blogumda uzun uzun anlatmıştım. Bu yazıda özet şeklinde son düşüncelerimi paylaşacağım. Eğer daha ayrıntılı bir inceleme okumak istiyorsanız yan taraftaki arama kısmından arayabilirsiniz.


1. Garnier Çift Fazlı Micellar Temizleme Suyu: En sevdiğim makyaj temizleme sularından birisi. Çok uzun süre gidiyor. Çift fazlı olduğu için makyajı çok iyi çıkartıyor. Cildimi kurutmuyor, germiyor. Sonrasında yağlı bir his bırakmıyor. Ben ten makyajımı bununla siliyorum. Göz makyajını da silebilirim ama maskarayı çok iyi temizlemiyor. Biraz ovalamam gerekiyor. Bende bunu sevmiyorum. Fakat zorda kalınca kullanıyorum. 
2. Diadermine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Göz Makyaj Temizleyici: Bu ürünü pek sevmedim. Göz makyajını çok iyi temizlemiyor. İndirim zamanı ucuz olduğu için almıştım ama bir daha satın almayı düşünmüyorum. Bundan çok daha iyi olan makyaj temizleyici kullanmıştım. Bu nedenle eksikliğini hissedeceğim bir ürün değil. Ayrıca çok yağlı bir doku bırakıyor. 
3. Avene Cleanance Temizleme Jeli: Bu ürün yağlı ve karma ciltler için yapılmış, akne sorununa iyi gelen bir temizleme jeli. Bende sivilce sorunu yaşadığım bir dönemde kullanmıştım. Memnun kaldığım bir ürün. Sadece günde 2 kere kullandığım zaman cildimi çok kurutuyor. Bu nedenle sabahları kullanıyordum. Sivilceleri geçiren bir ürün değil ama yardımcı olduğunu düşünüyorum. 
4. Neutrogena Hydro Boost Jel Temizleyici: Hyaluronik asit içeren bir temizleme jeli. Çok memnun kaldım. Cildimi kurutmadan çok iyi temizliyor. Hatta sonrasında biraz nemli bırakıyor. Hyaluronik asit içermesi aynı zamanda cildin genç kalmasını sağlıyor. Bunu tekrardan satın almayı düşünüyorum. 
5. Garnier Express Çift Etki Göz Makyaj Temizleyicisi: En sevdiğim göz makyaj temizleyicisi. Benim sevdiğim gibi, gözlerimi ovalamadan bütün göz makyajımı çıkarmamı sağlıyor. Gerçekten çok iyi temizliyor ve sonrasında da yağlı bir doku bırakmıyor. Sadece çok çabuk bittiği için sinirim bozuluyor. Keşke şunun daha büyük boyunu yapsalar. Bu bitirdiğim 5 veya 6. şişe olabilir. Mutlaka satın alacağım.


6. Elidor Saç Bakım Kremi: Bunu çok severek kullanmıştım. Saçlarımı yumuşacık yapıyor. Yapısı çok akışkan. Çok kolay durulanıyor. Kokusu da çok güzel. Saç kırıklarına iyi geldiğini düşünüyorum. En azından uçlardaki o kuru görüntüyü hafifletiyor. Tekrardan alabilirim. 
7. Pantene Saç Bakım Kremi: Bu saç kremini de sevmiştim. Saç uçlarımı yumuşatmıştı. Ama sanırım Elidor'unki daha iyiydi. Daha yumuşak yapıyordu. Bunun yapısı biraz daha katı. Fakat kolay durulanıyor. Kokusu çok güzel. Açıkçası güzel bir ürün olduğu için bu iki saç kreminden hangisi daha ucuzsa onu tekrardan alırım. Aralarında bana göre çok büyük bir fark yok ama Elidor'dan daha çok memnun kaldım.
8. Gliss Serum Deep Repair Şampuan: 4 TL olduğu için almıştım. İlk başta fırçalarımı yıkıyordum. Sonra şampuanım bitince kullanmaya başladım. Sıradan bir şampuan. Öyle hakkında uzun uzun bir şeyler yazamam. Günlük olarak kullanabileceğim iyi bir şampuan.
9. Le Petit Marseillais Banyo ve Duş Jeli: Kokusunu çok seviyorum. Çok temiz, güzel bir kokusu var. Bu kokuya bakmanızı tavsiye ederim. Bence herkesin hoşuna gidebilecek hafif bir kokusu var. Tekrardan satın alabilirim. Ayrıca bu duş jelleri çok uzun süre gidiyor. Aylarca kullandım.


10. The Balm Sexy Mama Transparan Pudra: Sevdiğim bir ürün. Cildi daha pürüzsüz gösteriyor. Kapatıcılık vermiyor. Ama biraz renk veriyor. Çok fazla uygulanınca fondötenin rengini değiştirebiliyor. Bu nedenle fırçaya çok fazla ürün almadan kullanıyordum. Tekrardan alıp almamak konusunda kararsızım. Çünkü Rimmel transparan pudrayı da çok beğeniyorum ve fiyatı çok daha ucuz. Bu yüzden tekrardan almayabilirim. Ama memnun kaldığım bir ürün.
11. Deborah La Cipria Pudra: Aslında bu son zamanlarda kullandığım bir ürün değil. Uzun zamandır elimdeydi ve kullanmıyordum. İçinde az ürün kaldığını görünce bitsin diye kullandım. Önceden çok sevdiğim bir üründü. Sürekli bunu kullanıyordum. Fakat transparan pudra kullanmaya başladığımdan beri bu tarz renkli, kapatıcılık veren pudraları kullanmıyorum. Yoksa güzel bir ürün. Ama bu aralar transparan pudralardan hoşlandığım için tekrardan satın almayı düşünmüyorum.
12. Maybelline Age Rewind Kapatıcı: Çok severek kullandığım bir ürün. Daha bitmeden yenisi almıştım ve şu an onu kullanıyorum. Kapatıcılığı çok iyi olan incecik bir ürün. Çok pis gözüktüğü için süngerini çıkarıp kullanıyorum. Hem göz altlarımda hem de yüzümde kullanıyorum. Göz altlarında neredeyse hiç çizgilere dolmuyor. Tavsiye ederim.
13. Rimmel Stay Matte Transparan Pudra: Uygun fiyatlı en sevdiğim pudra bu olabilir. Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Gerçekten çok güzel. Tekrardan alacağım. Fondöten ve kapatıcının rengini değiştirmeden çok iyi sabitleyen bir ürün. Karma ve yağlı cilde sahip olanlara tavsiye ederim. Cildi matlaştıran bir ürün olduğu için kuru ciltlere göre olmadığını düşünüyorum.


15. Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik: Ben bu toniğin düzenli kullanıldığı zaman siyah nokta ve sivilcelere iyi geldiğini düşünüyorum. En azından ben etkisini gördüm. Cildi germiyor, kurutmuyor. Daha parlak ve sağlıklı gösteriyor. Karma ve yağlı ciltlere yönelik bir ürün olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim.
16. Nivea Pure&Natural Deodorant: İçerisinde alüminyum ve koruyucu madde içermediği için kullanıyorum. Kokusu da çok güzel. Ben çok memnunum. Alüminyum içermeyen iyi bir deodorant arıyorsanız bunu deneyebilirsiniz.
17. Blistex Medplus Lipbalm: Çok sevdiğim bir ürün. Dudakları çok iyi nemlendiriyor. Renksiz ve mentollü bir ürün. Ruj sürmeden önce dudaklarımı bununla nemlendiriyorum. Tekrardan alabilirim. Ama öncesinde merak ettiğim birkaç tane lipbalm var, onları deneyeceğim.
18. Rosense Gül Suyu: Gül suyunu tonik olarak kullanıyorum. Cilt için çok faydalı bir şey. Ama mutlaka doğal gül suyu kullanmak gerekiyor. Rosense bu konuda çok iyi. Mutlaka denemelisiniz. Her cilt tipinde faydası olabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.
19. Broadway Jet Dry Nail Glue: Bu bir takma tırnak yapıştırıcısı ama ben kırılan tırnağımı yapıştırmak için kullanıyorum. Gerçekten çok iyi yapıştırıyor ve 1-2 hafta sabit kalıyor. Ama bazı sıkıntıları var. Damlalıklı olduğu için ufak bir yeri yapıştırmaya kalktığım zaman her yere yapışkan bulaşıyor. Ayarlayamıyorum. Fırçalı olsa daha iyi olurmuş. Diğer sıkıntısı da, çok iyi yapıştırdığı için bir süre sonra kendi kapağını öyle bir yapışıyor ki asla açamıyorsunuz. Bana böyle olduğu için atıyorum. Yoksa içinde hala ürün var. Ama her yolu denedim, açılmıyor.
20. Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi: Karma ciltliler için çok güzel bir nemlendirici. Ben severek kullanıyorum. Çok hafif bir yapısı var. Makyajın altında çok iyi duruyor. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...